Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 7 juni 2012

(Går)dagens test!

Spisen och ugnen fungerar!
Nationaldagen till ära blev vädret såpass
att vi kunde sitta ute och äta middag!

Frysstädningen fortsätter. Igår var det oxfilén
som hade för låg lageromsättningshastighet...
"Godare än falukorv men inte godare än Hot dogs..."
Skönt att barnen inte har för dyra matvanor!

...och hur gick det med eventuellt spill i den nya ugnen?
Jo, tack. Gratängen kokade över, men som tur var hade
jag ställt formen i (den  gamla) långpannan.

När det kommer till att undvika städning så
är jag ganska uppfinningsrik!


Ovanligt goda "rester"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar