Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 16 juni 2012

Biomys

"Tvingade" med mina killar på bio ikväll!
Vi passade på att se en icke barnvänlig film
när lillasyster är på handbollscup i dagarna 3!

Jag valde film (vägrade att se "Alvin och gänget 3"...)
Vi såg "Hungergames" -
24 ungdomar tävlar i ett gladiatorspel,
men bara en överlever...

Myyyysigt med bio - men en bitvis otäck film,
jag blundade endel... Hoppas inte någon får mardrömmar.

Det är ju inte ofta jag går på bio. Min narkolepsi är ett klart
handikapp om man betalar dyrt för att se en film.
Jag behöver en pausknapp...

Men idag var det inga problem!
Det var väl "lagom" spännande -  och inte för mycket godis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar