Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 17 juni 2012

Handboll!!!

Någon sportfrizon tror jag inte går att hitta...
Intresset är alldeles för stort, bland alldeles för många
i min närhet... Men jag har iallafall bytt fotboll på TV mot
handboll "live" för ett par dagar: Handbollscup i Uddevalla!!!

"Lilla" (???) dottern har sovit borta och spelat matcher i dagarna 3.

Vi föräldrar har varit ivrigt påhejande publik.
Men när man lyssnar på endel föräldrar och tränare,
så förstår man att det inte alls är någon lek, utan BLODIGT allvar...
(Detta gäller så klart bara "andra" föräldrar och tränare...)

Vädret har varit på vår sida! Trots lurviga moln på himlen så har
vi mestadels haft solsken! Sekunden efter prisutdelningen var klar,
(silvermedaljer till ett av Kärras F-02 lag) började det att regna!
Men det har regnat endel på nätterna, så spelet sista dagen liknade
mer gyttjebrottning med boll än något annat...

Nu är det en natts sömn i egen säng och sedan samling kl 07.30 i
morgon för 2 dagars fritidsläger... Hårt liv för en 9 åring!



Bära och ansvara för egen packning!
Vinst i 4 av 5 matcher!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar