Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 10 juni 2012

Gillar tanter småkakor?

Som den tvättäkta tant jag är så gillar jag såklart små (och stora) kakor!
För att använda den nya ugnen och "baraföratt" det är så gott så bakade
jag kolakakor och hallontoppar igår. Det händer alldeles för sällan!
(Stora kakor, bullar och pajer bakar jag däremot oftare.)
Kolakakorna är strösslade med liiite havssalt... Mmmmm...

Förutom kakor så gillar jag fina burkar,
(med eller utan fjärilar), så det är ju inte svårt att
räkna ut att jag ääälskar burkar fyllda med kakor!!!

Om det bakvänliga vädret håller i sig kanske det blir 7 sorter att duka fram...


Kakor+Burk= Sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar