Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 14 september 2018

Savasana

Det har regnat mer eller mindre konstant i någon (några?) vecka (veckor?). "Någon" stängde av sommarvärmen och drog på kallvattenkranen... Tror det kallas "hösten" - och den varar väl till påska?

Så man vill ju köpa en lott, när man ger sig ut och springer (för att man måste och man behöver lite avkoppling) och det plötsligt blir ett uppehåll mellan regnskurarna OCH vindstilla. I flera timmar!!? Halleluja!

Backe upp och ner i 22.5 km. Det tar ju en stund, men man har gott om tid att koppla av... 

"Någon" släckte lampan tidigt också, så det blev mörkt innan jag var hemma igen. Inte mycket tid till återhämtning efteråt. Men soffan står kvar och nu är det HELG - igen!!?

Men först ska jag bromsa ner farten på ekorrhjulet, åka till gymmet och sjunka ner i en och annan yogaposition för att avsluta i "Savasana" (=död mans ställning) tills jag återuppstår framåt söndag förmiddag eller så!

Namaste!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar