Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 16 september 2018

Runners high!

Lyckan att få platt mark under fötterna gav "runners high" efter 17.5 km backig skogsväg. Ett gott "distanspass"! ...några km längre än makens "långpass"... men så tränar han ju "bara" för halva maratondistansen!

Idag blev jag lite rädd att jag "tappat det" fullständigt... Jag sprang i en nedförsbacke, men vände, för att det inte skulle bli en för lång uppförsbacke tillbaka. Men när jag vänt om, så gick det nerför - igen... jag tittade bakåt - och då hade jag en nedförsbacke bakom mig också... Löpning är nog inte så hälsosamt för hjärnan som de säger... 

Tydligt att man blir lite "hög" i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar