Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 23 september 2018

Belgian blues...

Igår skickade vi iväg sonen på äventyr! Tillsammans med 3 klasskompisar tog han flyget till Belgien för 8 veckors utlandspraktik. 

Praktikjobbet på Volvo Cars Gent blir väl den "lätta" biten. Men att bo själv, handla, laga mat, tvätta och städa (och byta toarulle!!?) själv... Kanske kommer han sakna mamma och pappa - i alla fall lite! 

Här hemma är det tomt - och tyst...


2 kommentarer:

  1. Det heter "lugnt och skönt". Han kommer säkert att upptäcka att toapapper inte växer ut ur väggen när det tar slut, men kommer att överleva. Ett steg mot vuxenvärlden!

    SvaraRadera
  2. Ja han är säkert mogen för detta - men inte jag...

    SvaraRadera