Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 30 september 2018

Here we go again...

Åkte in till stan i går kväll - igen? För andra gången på samma dag!!? Jag som inte brukar lämna Hisingen! Först middag och sen bio. 

Mamma Mia - Here we go again!

Musiken fick följa med på dagens långpass. Likaså finishertröjan - I can do this!

Sista "långa" långpasset inför maran i Lissabon om 2 veckor! Finslipar detaljerna med nagellack i färgen "Lisboa"...

Motvind mest hela vägen! Mötte Mustafa Mohamed 2 ggr - han verkade ha medvind...

Nu har jag förberett mig så gott jag kunnat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar