Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 september 2018

Prestation med precision

När man är uppe (oroväckande) tidigt på morgonen för att ge sig ut och springa, så går det inte snabbt och är inte särskilt snyggt. 

Men det gör ingenting. (Älska höstmörkret!) 

Vid den tidpunkten behöver man inte lämna komfortzonen, man har ju faktiskt lämnat sängen... Det är helt ok att stanna i snigelskalet. Bara att man kommer i löparkläderna och ut genom dörren är en prestation i sig!

Men man vill ju ändå göra något med lite finess och precision. Så jag är mycket nöjd med mina senaste resultat: 

5.34 km med start kl 5.34

5.36 km med start kl 5.36

Nästa stora mål är ju Lissabon där jag ska springa den EXAKTA sträckan 42195 meter! Någon exakt tid kan jag dock inte utlova...

Det finns inga dåliga maratonlöpare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar