Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 14 mars 2016

Undantagstillstånd!

Kör en något utdragen julgransplundring.
Idag tog jag bort den sista (?) julkulan...


Hög tid kan man tycka,
men högtiderna kommer ju så tätt!


Inte blev det någon fasta mellan jul och påska heller.
Istället har jag i GOD tid köpt påskgodis!
Bara för syns skull. Det är bara som "prydnad".


Ungdomarna har av eget val "godisförbud"*,
men jag litar inte riktigt på dem (eller på mig själv)
så äggen är kontrollräknade...


Tror bestämt att jag måste se efter så att antalet stämmer!


*allt som oftast är det "undantag" från regeln.
Typ vid jul påsk, och däremellan...



Alla äggen i samma korg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar