Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 mars 2016

Hemkört

Behåller känslan av helg, trots att det är vardag.
Ungdomarna har ju fortfarande påsklov.
(är det inte lov, så är det studiedag...)


Kocken har gått i strejk och resterna är slut,
så det blev hämtpizza till kvällsmat igår...
Lättlagat,*, gott, nyttigt....


*inte lättlagat visade det sig, för pizzabagaren hade
bakat vanliga pizzor först, men vi skulle ju ha familjepizzor...


Mycket fnitter i huset när 3 tonårstjejer skulle bädda
och sova över. De skulle se på film hela natten.
Sagan om ringen...


Vart är världen på väg?
Jag föreslog riktiga tjejfilmer som
Dirty dancing och Pretty Woman...


Vi är uppenbarligen från olika årtusenden...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar