Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 13 mars 2016

Gott slut!

Allting har en ände,
utom korven som har två och
mellon som ALDRIG tycks ta slut...

Men så kom då äntligen
upplösningen på parodifestivalen.

Vi kom levande genom alla delfinaler,
första, andra och sista chansen och till
slut stod det klart att RÄTT låt vann!

Firade segern i förskott, så det
bubblade i glasen och stämningen
var på topp redan innan första parodin,
förlåt, melodin spelats upp.

Vår lokala jury var rörande överens
om att Frans (och Måns) var bäst i år!

Ja, näst efter schlagerkungen,
Jonas Gardell, men honom kunde
man inte rösta på!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar