Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 6 mars 2016

Startklar!

Laddade upp för bästa starten.
Viktigt med frukost om man
ska orka (heja) 9 långa mil!

Nu sitter jag stadigt i soffan och
bevakar diverse skärmar och pärmar.
TV, IPad, telefon, GP, bok, tidningar...

Multitasking är ju inte bra,
men jag gör ett undantag idag!
Blir väl en fika om en timme eller så...

Kom att tänka på att mina vallningsfria
längdskidor (i nyskick från 1990?)
troligtvis inte gått 9 mil - sammanlagt...

Måste bli ändring på det!
Skidåkning är en riktig sport
som håller i det långa loppet!

Ska fundera på det när jag
avslutar min alpina karriär!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar