Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 8 mars 2016

Långläsning

Det duger tyvärr inte att
bara läsa böcker i ämnet.
(brukar inte ens orka LÄSA igenom experternas förslag till träningspass...)

Nej. Ska man försöka sig på att
springa maraton så gäller det att...
Ja, just det. Springa!

Så efter vilodagen i soffan är
det andra bullar som gäller!
(innan man sätter sig i soffan igen)

Jag hade bestämt mig för att springa
"till 18.30". Oberoende av starttid...
Så jag tog mig god tid till att svara på
några jobbmail extra innan jag åkte hem.

Tur det, för jag hade inte orkat en
meter till. 12.12 km var mer än nog.
Tanken på att fortsätta springa
i drygt 30 km ytterligare...

...den tanken trängde jag snabbt undan!

Ska nog läsa de där experttipsen i alla fall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar