Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 24 augusti 2014

Krystat

Ur kaos föds ordning!

Men det är ett långt, utdraget förlossningsarbete...
Med hjälp av vissa värkstimulerande medel så ska jag väl kunna
krysta fram någon slags förbättring innan helgen (och jag) är helt slut!

I vanlig ordning startade jag tidigt igår.
(Inget går upp mot en (tidig) lördag morgon...)
Innan halv 11 var löpning, bullbak och kaffe avklarat!
Dessa 3 livsuppehållande* åtgärder var grunden
för att klara resten av dagen...
(*näst efter ABC - Andning, Blödning, Chock)

Att bocka av en diger lista är ingen lek!
Men i halvlek så är man ändå värd en fika.
Innan läget blir akut!

Halvtids fika!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar