Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 13 augusti 2014

Höst inne...

Vis av erfarenhet, så vet jag hur mycket (dvs ingen)
energi man har på kvällarna efter jobbet den första
veckan efter semestern. Därför gjorde jag mig själv
glad genom att plocka i ordning hemma i söndags!

Jag ville komma hem till någon slags ordning för att
direkt kunna inta soffan, utan att passera "gå"...

Det krävdes ett IKEA besök, (behövdes fler
galgar) för att få undan semestergarderoben!
Men sommarkläderna kan nog packas ner i en kartong
(alternativt en svart sopsäck) nu. För hösten är här!

I alla fall i mitt höstfärgade kök!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar