Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 31 augusti 2014

Helgbestyr!

Trodde inte att jag skulle få "någonting gjort" den
här helgen - jag hade inte ens gjort någon lista!!?


Både handbollscup och fotbollsmatch stod på
agendan... Men det är ju en gammal sanning att
man bli mer effektiv ju mer man har att "göra".


Några restpunkter från förra veckans lista kunde
strykas, pizzabullarna bakades (i grevens tid) fredag
kväll, för de skulle ju packas i matsäcken tidigt lördag
morgon! För att undvika träsmak varvades matcher
med veckohandling... Så efter drygt 9 timmar på cup
kunde vi åka hem och äta en välförtjänt grillad middag!


Med ett glas vin i ena handen städade jag sen garderoben...
(frågor på det?)


Då vi vägrar ta sovmorgon, så var klockan inte så mycket
när vi kom hem från dagens handbollsmatch! Jag hade gott
om tid att städa ett länge eftersatt badrumsskåp, baka paj,
promenera ner till fotbollsmatchen och sen springa 10 km....


Nu återstår bara att hänga tvätt, ta ut de nygräddade frallorna
ur ugnen och sätta mig framför TV'n... Klart slut!









Fredagsmys!


För ömma rumpor på läktaren!?


Spänning och dramatik!


Sista grillningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar