Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 29 juni 2012

Vuxendagis!?

Att följa med till mammas jobb är bättre än fritids!!!
Kan en sommarlovsdag bli bättre än så här???

8 timmar på ett svalt kontor...
Det finns GRATIS varm choklad i automaten,
godis i kiosken, lunchrestaurang och mjukglass…

(Så totalt sett är det inte gratis att ha med barn till sitt arbete)

Men det ska börjas i tid om man ska leva
enligt mottot "Volvo for life"!

Liiiite långtråkigt blir det väl med vuxna som faktiskt jobbar
endel också. Värst av allt är MÖTEN!!!
Det tycker i alla fall en 9-åring…


Tur att det riktiga sommarlovet börjar snart!

Glass i stora lass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar