Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 27 juni 2012

På topp?

Trots att jag är flitig och springer flera gånger i veckan
så känns det inte som att konditionen blir bättre...
Betyder det att jag är på topp???

(Med tanke på att jag precis insett att jag befinner mig i
"fritt fall", så är det isåfall en mycket olycklig kombination...)

Det är ju inte riktigt känslan av att vara i
"toppform" jag har, när jag flåsar fram i spåret.
Men vad vet jag om hur det känns? Jag har aldrig
varit i toppform och nu är jag rädd att det är försent.
Å andra sidan har jag inga ambitioner med min
träning än att förbruka lika mycket energi som jag
trycker i mig i form av mat och FIKA !!!
(och det är inga små energimängder…)

Så dags att ge sig ut!

Ena gången känns det "bra"
att springa och nästa gång går det tungt...
Otroligt spännande att se hur det blir idag ;-)
Jag kan knappt bärga mig!

Ska bara se till att maten är förberedd att sätta in i ugnen.
Min bästa gren är ändå multitasking, så idag får det
bli en kombination av matlagning och träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar