Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 3 juni 2012

Sommar?

Sommaren är här, eller?
Måste dementera det jag skrev igår, att jag
alltid "klär mig efter almanackan".
Det finns tillfällen när jag tvingas göra undantag...
I fredags kväll var det fotbollsmatch på schemat.
Trots att det stod 1a Juni i almanackan var det
långkalsonger och handskar på som gällde...

Man får inte var för fast i sina principer...
Den svenska sommaren är här!
En vindtät jacka är ett måste i varje svensk sommargarderob...
Men det var inget regn och det var myggfritt!

Det var inte bara sommarvärmen som saknades vid fotbollsplanen.
Jag undrade även vart publiken var.
Var det Let's Dance som lockade mer på fredagkvällen?

Sonen var inlånad för att spela med P-99.
Den lilla tappra publikskaran bestod av fotbollstränare
för hans eget lag (P-00) och deras fruar...
En eloge till dem som bor på fotbollsplanen i ur och skur!

Ingen hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar