Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 25 juni 2012

Dagen efter

… jag tror, jag tror på sommaren,
jag tror, jag tror på sol igen…

Men, det är klart att man vacklar i sin tro ibland…
Som i morse när jag hade full värme i bilen,
både på fläkten och i sätet…

Regnet har ÖST ner hela dagen!

När det var dags att lämna jobbet så ökade intensiteten,
det var nästan så att man inte hade lust att gå hem…
Men, å andra sidan kan jag glädja mig åt
att min semester inte har börjat än!
Jag sparar gärna de soliga dagarna till dess!

På midsommardagen fick jag i alla fall möjlighet att öva
in avslappningspositionen inför sommaren...


Upphängd i sommarens yogaställning

Det var inga problem att hålla ställningen
i några timmar, trots att jag är otränad!


Dagen efter





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar