Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 28 juni 2012

Min dag!!!

Min födelsedag var i tisdags. Den firades som sig bör.
Jag slapp pinsam skönsång, men blev uppvaktad
med kramar, E-mail och även paket!

Tom vädret visade sig från sin bästa sida,
man kunde nästan tro att det faktiskt är Juni !?
För första gången i sommar var det äntligen läge för ett glas rosé!

Jordgubbstårta* åt jag redan i söndags, så på födelsedagen
blev det grillat och provsmakning av de rabarbermuffins som
jag passade på att baka i måndags när det bara regnade.

Kvällen avrundades i TV soffan med
Allsång på Skansen och Morden i Midsomer**.
En fulländad dag med andra ord!

*Tårtan var tack och lov ingen födelsedagstårta med ljus,
vi ville ju inte riskera att brandkåren ryckte ut…
**Jag äääälskar Morden i Midsomer, man sover så gott till den serien ;-)

Provsmakning i väntan på att vinet ska kylas!
Äntligen rosé väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar