Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 8 februari 2020

Från 0-20...

...på nolltid!!?

Samtidigt som hans föräldrar inte har blivit ett dugg äldre...
Den lille badpojken har inte blivit någon "bad-boy",
trots att hans mor försökt att föregå med dåligt exempel...

Vi är usla på att fira födelsedagar i den här familjen
(men detta kanske är året då det sker ett undantag???)

Men en blåbärstårta är ett måste!

Tänkte överraska med en STOR tårta,
så jag köpte en 10-bitars! Då vi bara är 3 personer som
äter tårta, så tänkte jag att det skulle bli MYCKET tårta!

Men det visade sig att bageriet inte har riktigt samma
uppfattning som jag om vad som är en "bit"...

Men den räckte till - och det var gott så.

Mums!
the bad boy...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar