Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 21 juni 2018

Post-race

Hur länge får man leva (läs: äta) som att man "precis sprungit ett maraton"? 

Jag tror jag har passerat gränsen nu...

Har cravings (och noll självbehärskning) efter chips, pommes, (alkoholfri) öl, kakor, glass, ostmackor... (eller "bara" tjocka ostskivor...) Kanske dags att återgå till normala rutiner?Innan jag får en välförtjänt VIP plats till Biggest Loser? 

Idag tog jag i alla fall ett steg i rätt riktning! 

Tillbaka till ordningen och ett pass Body Pump! Det passet kommer jag att känna av HELA helgen. En månad (eller mer?) sen sist... 

(säg hej till träningsvärk i låren...)

Fredagsfikat ("mellanmålet") på jobbet innan bestod av 3 bitar knäckig äppelpaj med vaniljsås... Himmelskt god kolhydratladdning!

Men. När jag kom hem var jag utsvulten och hade kunnat slakta en ko (om jag haft någon energi kvar) HELT slut... Var "tvungen" att äta (mig mätt på) lite ost innan våra tacos var färdiga. Efter 4-5 tacos slank det ner ett par kolakakor och lite kaksmet, innan jag kunde provsmaka av jordgubbskladdkakan vi ska ha med imorgon... 

EFTER midsommar börjar mitt nya liv! Tur jag sparade lite på vikterna på Body Pumpen... Måste ju orka lyfta lyfta glaset imorgon. Skål!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar