Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 30 juni 2018

Hitta vilse...

Efter frukost skulle vi ta en "lätt jogg". Det blev ett nytt "rekord": 8 km på 2 timmar! 

Vi hittade ut i skog och mark och orienterade oss över stock och sten med hjälp av karta, solen, myrstackar och en app (Hittaut.nu) till ett antal kontroller. Mitt bidrag var att hänga på kartläsarna, så att jag inte blev ensam kvar ute bland barr och blåbärsris. Det var lite som en blandning av "Lost in the fields" och Mora träsk - "vi kommer till ett kärr, vi kommer till ett kärr- vi kan inte gå runt det..." 

Imorgon blir det asfaltslöpning igen!

Mot Lissabon!!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar