Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 16 juni 2018

På banan igen!

Första löpturen efter Stockholm. I torsdags, en snäll morgonjogg, 5 km platt vältrampad grusstig. Benen kändes ungefär som att jag precis lämnat Stockholms stadion... Inte som att man besitter någon "maratonform" precis...

Men ändå skönt att vara på (löpar)banan igen! 

Idag var det "äntligen" dags för en längre runda. Härmed förklarar jag löpvilan och förkylningen vara över! 

Jag hade flera pod-avsnitt att lyssna ikapp, så jag såg fram emot ett par timmar ute! Helt "vanligt" sommarväder, uppehåll, lite sol och vind, lagom temperatur. Inga dåliga ursäkter! 

Ingen speaker, musik eller flyguppvisning vid start, inte någon olympisk stadium att springa i mål på, men drygt 19 km "transportsträcka" utan publik innan förmiddagskaffet duger fint. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar