Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 augusti 2017

SPA(r) tips!

Nu har jag "värvat" maken att lösa
årskort på Sankt Jörgen Park!


Så nu ökar chansen (risken?) att vi ses
någon vardagkväll på gemensam träning...


När man väl provtränat där, vill man ha mer!


Då det varit "öppet hus" där några dagar,
så passade även dottern på att prova deras gym.
Hon verkar också vilja ha mer...
Men det får vänta till handbollskarriären är över.
(4 träningar i veckan, plus matcher får räcka...)


Vi tycker att det är lite för dyrt att betala
för ett gym-kort om man inte hinner gå dit.
Men jag har förstått att det finns ganska många
som sponsrar sitt gym med månadsavgiften.
Höjden av lathet att inte vilja gå till gymmet
ens för att säga upp sitt gym-kort...


Men vi ser till att få valuta för pengarna!


Vi fick gästkort och en gratis träningvecka "på köpet".
Men det bästa var att vi fick varsitt värdebevis
för 2 personer att gå på SPA-ritual.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar