Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 24 augusti 2017

Eftertankens kranka blekhet...

Drygt 2 veckor har redan gått efter semestern!?


Man börjar få upp farten i ekorrhjulet,
så nu går det nästan av sig själv!
Det gäller bara att inte snubbla...


Men visst saknar man möjligheten att
sova middag - redan innan middagen...


Tur man glömt hur bra man hade det!


Semesterminnena bleknar och så gör även vi.
I år var det bara en i familjen som blev brun...
Trots att vi hade "tur" med vädret och följde solen,
så hade jag nytta av dunjackan och tjocksockarna...


Men nu jag är redo för den BÄSTA årstiden,
Inga problem att det blir mörkare och kallare,
jag är beredd - i jacka och sockar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar