Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 21 augusti 2017

Hell week!?

När Kärra Handbolls A-flickor drar igång säsongen
med en "Hell week" är det inget för veklingar...


De har sprungit kors och tvärs,
upp och ner för backar...
I skog och mark, på och utanför stigar, genom lera...
Tränat varje dag. De har tom åkt längskidor!


Man vet att man varit på äventyr, när man kommer
hem med pissmyror i håret och en snigel i skon...


Men det värsta var nog att vandra, tälta, gräva sin egen toa och
ÖVERLEVA UTAN TELEFON OCH WI FI ett helt dygn!


Only the fittest survive!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar