Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 26 augusti 2017

Girl power!

Kärra handbolls A-flickor imponerar
- igen! Även utanför planen!

Grymt kämpat idag,
5 km över/under/genom 125 hinder i
OCR Golden Trophy by Military Fitness.
2 varv på en tuff bana, på och kring Maritiman och Operan i Göteborg.

Dottern klättrade upp 2 extra gånger
på "repstegen" till den 8 meter höga
jagaren... För att få ett "bonushopp",
utom tävlan, lika långt ner igen...

Jag är helt slut av att bara titta på!

Visserligen blev det 6 timmar bredvid
banan som funktionär. Fick ta bussen
till stan, tidigt i ottan, tillsammans med
de som kom direkt från festen (?) med
bag in boxen i handväskan...

Men vi sover nog gott i natt...
En av oss lite mer mörbultad dock!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar