Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 20 augusti 2017

Plötsligt händer det!!?

Helgens väder kan bäst beskrivas
som "växlande". Ena stunden sol, nästa
sekund regn. Regnet har till största delen kommit som korta, men kraftiga skyfall,
ibland med inslag av åska...

Men. Den som spar han har:
veckans långpass kvar...

Därför blev jag glad när jag vaknade och
såg inslag av blå himmel i morse! Jag
hann dock bara äta frukost innan himlen
öppnade sig igen. Tanken på att ge sig
ut och springa, helst 25 km, men minst
2 timmar var inte särskilt lockande...

Men har man tagit fan i den läckande
båten, så får man ro den iland...

Gav mig motvilligt ut.
Träningsvärken efter torsdagens
Body Pump gjorde inte benen lättare...

Men ibland får man sin belöning direkt,
när det osannolika händer:

Uppehåll och mestadels sol i de (mycket) dryga (i dubbel bemärkelse) 2 timmar
det tog att springa (lunka/gå) 20 km!

Kommer hem och IKEA katalogen ligger i
hallen!!! Whoop whoop, dagen är räddad!

Duschar (alltid något jag klarar att göra
snabbt), sätter mig med kaffet och...

Regnet öser ner igen!

Men vad gör det?
Jag vet vad jag ska göra resten av dagen.

Nästa vecka kommer jag igen!
Lite längre, lika långsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar