Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 16 juli 2017

Sommartider

Nananananaaa,
nanananananaaa.
Nananana nananana!

Hasslöfestivalen är över för i år...

Jag har övat i mer än 35 år på
Per Gessles låtar, så hans konsert
var festivalens självklara höjdpunkt!

Men vi har även hört:

Hasse "Kvinnaböske" Andersson
Pernilla Andersson
Nisse Hellberg
Eva Dahlgren
Miss Li
Caj Carlsson
Selmas Broskband
Maia Hirasawa
Magnus Carlsson
("Wheeping willows" / "Så mycket bättre)

...och en massa annat, som vi
avlyssnat på avstånd, då vi hör
musiken från festivalen ända "hem".

Världsartister och glada musiker i en
salig blandning. I en osalig blandning
av musik och klädstilar...

Men det är ett hårt jobb...
(Förutom sena kvällar)

Igår gick vi 3 gånger, fram och tillbaka
till festivalområdet. Vi uppfyllde med
råge det rekommenderade antal steg
man bör ta per dag.

(det och Tabatan känns av idag...)

Energiförlusten ersatte vi med
glass och popcorn!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar