Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 8 juli 2017

Off site på hemmaplan

Jag löste min hemuppgift och ordnade
en sommarlunch för mina kollegor!

Istället för en kick-off,
så hade vi en "off site", som jag
inofficiellt kallade "fuck off"...
Sagt med kärlek. #volvoforlife
Bara för att vi tycker om vårat
jobb lite FÖR mycket!

Fick lite (med betoning på lite) hjälp
av dottern med förberedelserna (förskottsbetalt...)

Hon hade lovat att dammsuga
(borde blivit misstänksam när
hon var så positiv...) men knorrade
när hon upptäckte att det tog mer än
5 minuter att dammsuga nedervåningen...

Påminde henne om att även om
man har bra timlön, så blir det inte så
mycket om man bara jobbar 5 minuter...

Ja, ja...
Gästerna kom ändå aldrig in, vi hade
tur med vädret och kunde sitta ute!

#nuärdetsemestersnart







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar