Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 24 juli 2017

Dags att lämna komfortzonen

Intervaller?
Det har jag hört talas om...
Själv är jag en mellanmjölkslöpare med
starka ben, som helst springer alla pass
i samma bekväma lunk...

Men.
Man "måste" visst lämna sin
komfortzon ibland...

Inspirerad av alla träningstips man
hinner läsa sig till på semestern
(och med ny energi - mmm)
skrämde jag tillslut iväg kroppen
på ett inte-viller-vall-pass!

Kossan lämnade komforten i
den bekväma solstolen
(japp, bekväm - även en mulen dag)
och sprang 5 km - inklusive några tjurrusningar! Avslutade med bad!!?
Ska visst vara senste hälsotrenden
- att bada - helst RIKTIGT kallt...
(definitivt utanför min
normala bekvämlighets zon...)

Alla jag mötte tvingades också att
lämna sin komfortzon, då jag sprang
i bara tights och sporttop...

Man är ju inte bara bekväm, man är ju praktisk också! Vill inte ha en massa
svettig tvätt när vi åker vidare på
semestern i morgon...
(lämnar komfortzonen/pensionatet...)

Hoppas verkligen detta gjorde nytta,
så att ingen behövde lida i onödan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar