Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 3 juli 2017

Deg-dag

Trots sovmorgon hann jag med ganska mycket igår.


Under tiden jag degade i soffan, jäste bröddegen...
Medan tvättmaskinen gjorde grovjobbet kunde jag
städa i tidningshögen, titta på SVTPlay och laga mat
inför kommande vecka. Med 2 skollediga, ständigt
hungriga tonåringar i huset går det åt enorma mängder.


Laga själv? Ja, visst kan de laga mat själva! Förra veckan
åt de mamma Scans köttbullar och pasta nästan varje dag...


Kvällen avslutades med tjejfilm med 80-tals musik!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar