Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 6 juli 2017

Hemarbete...

Gick hem i tid igår, för jag hade lite att fixa med.
Man kan säga att jag täkte "jobba hemifrån"...
Fann 2 ungdomar som klippte gräs! Vackert...
(de har fått förskottsbetalt...)


Men det är väl synd att vara inne, när
det äntligen blir en fin sommardag?


Så efter att jag gjort den nödvändiga (sista?)
storhandlingen på COOP (innan semestern),


så kom jag på bättre tankar
och la mig i soffan - utomhus!



På med solglasögonen,
för mina vita ben bländade mig...


Skulle bara läsa lite...
Passade på att blunda en stund.
Räknade med att bli väckt inom 10 minuter.
Men... Klockan sprang visst iväg lite...


Själv fick jag springa min runda strax efter nio.
Då hade jag ändå hunnit bockat av
de viktigaste punkterna på min lista.


Har dock mer hemarbete att vänta idag!
För imorgon kommer mina kollegor
hem till mig på sommarlunch!


Då hoppas jag att vi får både lunch och SOMMAR!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar