Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 16 januari 2016

Väder(o)beroende?

...och så var det, det eviga pratet om kylan...

NEJ, det är inte "för kallt" att springa ute,
-10 grader fungerade alldeles utmärkt!
Det bevisade jag i 10 (långsamma) km
i torsdags. Det var riktigt svettigt!

Men det kanske bara är jag som är ovanligt het!

Så nu har vi - en gång för alla - slagit hål
på den ursäkten! Så försök inte smita!
(pratar med mig själv nu - igen...)

Det är inte heller för kallt att träna Tabata
utomhus! Det var riktigt gött att ligga på
en isig basketplan och göra snöänglar...
Det vara bara tekniken som inte klarade
kylan, så vi fick köra utan musik i onsdags...

Men att sätta på sig baddräkten,
som legat en hela dagen i bilen igår...
DET var lite kallt!

Tur det finns bastu i simhallen!
Så det var riktigt skönt att komma ut igen,
i den omtalade kylan och svalka av sig efteråt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar