Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 8 oktober 2015

TIDsfördriv...

Sist jag var i sta'n (för att klippa mig), så besinnade
jag mig och sprang inte omkring och frestade mig själv
att köpa ännu mer av det jag verkligen inte behöver...


Ok, lite shopping blev det...
Men den kavajen har jag returnerat!


Istället använde jag tiden till att få fixat min
nya klocka (armbandet behövde kortas), köpa
silverputs och några andra ärenden som stått
lite för länge på "att göra listan".


"Plötsligt händer det",
lika oväntat som en trissvinst!
Så jag tyckte att jag var väl förtjänt av en belöning...


Så jag köpte några böcker...
(har ju faktiskt rensat i bokhyllorna!)


Nu återstår bara att hitta tiden att läsa...
Jag behöver definitivt mer än 6 timmar egentid i veckan!



Hög tid att varva ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar