Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 30 oktober 2015

Helloween

Jag sager inte "bus eller godis" utan:
Hello vin!

Planerar ingen stor fest,
(och behöver inte klä ut mig till häxa...)
utan hoppas på en vanlig, lugn fredagkväll.

Inte som förra året, vid denna tidpunkt, då
polisen fick komma och avbryta pågående party
med 80 (oinbjudna) ungdomar i ett hus på gatan...

Spännande värre med civilpolisen i trädgården!

Det var ett riktigt Halloween BUS...
...och deras godis hällde polisen ut...



Words of wisdom...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar