Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 28 oktober 2015

Jag trivs bäst...

...i öppna (kontors)landskap.

Trots att vi är ca 20 stycken som bor sitter i
hagen, så händer det att det är nästan tomt då
"alla" är i väg på möten eller hos leverantörer.

Ibland sitter man helt själv, ensam kvar och
undrar om man missat någon möteskallelse...

Då kan någon komma och säga något i stil med:
"Jaså, ingen är här - var är alla?"

Så väl smälter jag in mot skärmväggarna...
Måste skaffa lite mer färgstarka accessoarer!


Ho ho - ingen hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar