Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 28 juni 2014

Slutnota

Dags att summera semestershoppingen!
Vi har inte legat på latsidan...
Effektivitet och logistik när den är som bäst! (Shopzilla har övervakat och styrt med fast hand.)

Allt rymms inte på en queensize säng...
Några klänningar hänger kvar i garderoben, Adidaskassen är inte upppackad. Hittar fler kassar, skor och galgar när jag vänder mig om i det överfulla sovrummet...

Tur att det finns papperspåsar från TH, Levis och Hollister för maken att andas i när han envisas med att summera hur mycket allt kostat. (Men vi har säkert "sparat" lika mycket...)

Vi checkar av vad som saknas (?) och ska göra några sista justeringar/byten idag. Sen kommer den spännande grand finale:
Invägningen!

Vi väger dock bara packningen.
Den övervikt som orsakats av friterad mat, milkshake och glass betalar vi av senare...





2 kommentarer:

  1. Tja... Jag ser behov av minst två stora resväskor att köpas idag, så du får med allt.

    SvaraRadera
  2. Gjorde fler fynd idag i Kittery när vi var iväg och gjorde byten...

    SvaraRadera