Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 juni 2014

(H)järnvilja

Motivationen är väl inte på topp vad gäller
träningen. Kan vara så att viljan saknas?

Även om det (tillfälligt?) känns tungt i löparspåret
så låter jag mig inte knäckas så lätt. Energin kommer
ju snabbt tillbaka efteråt och det som inte dödar härdar!


Istället skyller jag den borttappade konditionen på blodgivningen.
Löpning på asfalt kan tydligen försämra blodvärdet ytterligare,
så nu gäller det att äta sin spenat, blodpudding och extra järntabletter
var dag, så att den fysiska och mentala styrkan kan återfinnas ASAP.


Det är bråttom, för jag har snart semester!



Frukost berikad med (h)järntabletter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar