Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 20 juni 2014

Every.Day.Words - Swedish midsummerparty

Håller tummarna för att vi är lyckligt framme och installerade!
...att vi välkomnats med grillade pilgrimsmusslor...
...inlindade i bacon...
...nersköljda med kall (rosa) champagne!
(nu fantiserar jag bara, för jag skriver
ju detta när jag fortfarande är hemma)
Men för att hemlängtan inte ska bli för stor,
så tog jag med mig allt man behöver inför
ett "äkta svenskt" midsommarfirande!

Kanske det slank med en packe svenska nubbar också!?
Men de svenska jordgubbarna lämnade vi hemma!

Glad midsommar till alla därhemma i stugorna!


Bring your own - midsummerparty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar