Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 16 december 2013

Hipp hipp hurra!

För exakt 11 (hurärdetmöjligtvartartidenvägen) år sedan
föddes lilla Anna. Nåja, särskilt liten var hon ju inte!!!

De fick lägga henne på vågen 2 gånger, för jag trodde
inte mina ögon/öron när jag fick veta hur väl hon växt till
sig i magen. Trots att jag "bara" gått 10 (långa) dagar över
beräknad tid så hade hon hunnit uppnå stadiga 4630gram
och 53cm!!! Tur att hon var andra barnet om man säger...

Och nu är hon absolut inget BARN längre.
Hon är faktiskt en UNGDOM, nästan tonåring!
Vilket definitivt gör mig till en gammal kärring.

Vojne vojne! Pubertets- och klimakteriehormoner
ska samsas under samma tak. Detta blir en prövning!

2 dagar ung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar