Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 7 december 2013

Den grannaste granen i sta'n

Givetvis ska det vara en äkta julgran!

Men man får ju vara lite praktisk också...
Min favorit är i alla fall en i äkta trä (okänt träslag), som
inte barrar, fast den har hängt med åtskilliga decennier!
Monterad och klar på 5 sekunder.

Jag har av geografiska skäl lite svårt att få tag på
en RIKTIG gran, huggen i skogarna runt Kypasjärvi.
(Har dom ursprungsmärkning på granar som säljs?)


Tills jag löst logistiken får denna fungera som ett alternativ.
Det blir ändå ingen långdans hos oss!




Gammalt julpynt barrar aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar