Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 21 september 2013

Välkommen höst!

Äntligen höst!

Jag har inte ont av mörkret, helt okej
med regn (ibland) också! Man får vara inne,
utan dåligt samvete. Därför är höststädningen
viktigare än vårstöket. Så i helgen ska det ske!

Så bara därför hoppas jag på fint städväder!
Ryamattan ska ut och piskas. Nu får husdjuren flytta ut!
Min kära Kärcher ska laddas och användas.

Ute ska det såklart också vara höstfint!
Men jag var så förutseende så att jag fixade det
redan för 2 veckor sedan! Inte ofta man står ute
i shorts och svettas när man planterar i höstkrukorna!

Men nu flyttar vi in igen!




Från affären...


...ut i solen...



...ner i korgen...



Välkommen höst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar