Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 30 september 2013

Löv is in the air!

Vem är det som sprider illasinnade rykten om hösten?
Det är ju faktiskt en helt fantastisk årstid!

Jag älskar hösten!
Tror jag fått höstkänslor, så här på en måndag!
(som för övrigt också är bättre än sitt rykte,
men tisdagar kunde man vara utan…)

"Mörkt, grått och kallt", säger någon. Vadå?
Grått, stämmer ju inte alls och jag påstår att mörkt
och kallt inte alls behöver vara något negativt.

Men, visst finns det förbättringspotential. Men det
gäller bara mig själv. Nästa år SKA jag se till att
plocka fram halsdukar och handskar i god tid innan
första frosten... Men efter en kall frostig morgon så
kommer det allra bästa. Nämligen HÖSTDAGEN!

Finns det något bättre än en solig höstdag med hög,
klar luft ? Kanske för att det inte är så riktigt varje dag...

Inget är som ovanligt bra väder en alldeles vanlig HÖSTDAG!

 
Vackert med färger...
 

...eller helt utan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar