Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 25 september 2013

Laddad!

Äntligen!

Onsdag skulle ju vara ”min” träningsdag!!?
(Ja, inte bara min) Men idag ska det ske!
Löpning i valfritt tempo, eller helt utan tempo...
Det brukar ge sig.

Det är i alla fall 10 km som gäller!
Kanske låter avskräckande långt?
Men jag ser bara fördelar.
Ju längre tid det tar, desto mer "egentid"!
Det finns inget dåligt väder, bara taskig inställning.
Redan i våras inhandlades en fin-fin lila (rosa?) löparjacka,
som tål regn, på REA. Planering och förberedelser är A och O!

Men just idag ser vädret lovande ut.
Eller g lovande ut, ända tills nu, när ett
stort grå-svart moln parkerade precis här ovanför...

Men det ska inte stoppa mig,
både jag och telefonen är laddade till 100% 78%!

Så: Just do it!

 


Kan Nike så kan väl jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar