Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 18 maj 2012

Skillnaden...

...mellan pojkar och män är priset på deras leksaker...

Sonen mekar med sin radiostyrda bil och beställer reservdelar.
Man märker att han snart är tonåring, det blir dyrare och dyrare...

Fadern "våndas" över valet av färg på den nya tjänstebilen.
Anna var väldigt besviken när jag sa att vi inte kommer att
beställa en lila bil.
"Men vad ska vi då har för färg??? Jag vet! Rosa!!!"

Hmm. Skulle inte tro det...

Även ordet "cab" nämns ibland...
Inte allvarligt menat - men så är det ju några år kvar till 45...

Nå, inte mig emot.
Jag kan se mig själv i en cab med stora solglasögon och sjalett
(säger man så nu för tiden). Men det hade sett sjukt snyggt ut!

Bil(lig) i drift?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar