Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 24 maj 2012

Dagens lovord

Jag måste verkligen lovordra våra utemöbler i plast!
Bara att spola av med högtryckstvätten på våren.
Våra har varit lika fina i 11 år nu! (Ja, de har sett likadana ut i 11 år -
endel kanske skulle säga att de aldrig varit fina…)

Paviljongen är jag också nöjd med - den höjer mysfaktorn!
(Billig ja - vi håller tummarna att den håller ihop ett år till)
I min fantasi har jag även hängt upp fladdrande gardiner
i den och har en järnsäng full med kuddar...

Men allvarligt talat - inte ens jag orkar släpa in och ut med
hur många kuddar som helst. Så jag får nog lugna mig lite...

Våran uteplats används iallafall så mycket som vädret tillåter.
Till skillnad från många andras, mer exklusivt inredda altaner...

...och tittar man noga så nog blomstar det in vår trädgård!
Tack vare blommiga kuddar, filtar, dukar och servetter!
Men inte plastblommor - där går min gräns!

En blomstrande uteplats i plast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar